30 Jun 2012

Sporty Magazine 2 Blogger Template

Sporty Magazine 2
TEMPLATE FEATURES
 Instructions URL How to install Blogger Template
 Template Author Borneo Templates  /  http://www.borneotemplates.com
Designer Borneo Templates
Description Sporty Magazine 2 is blogger template with premium looks, professional design, menu navigation dropdwon, featured slidehow content, news ticker, twitter widget, 3 column main page, 5 column footer page, social bookmark on postpage, all image host on blogger, SEO ready, and time script on top.
Sporty Magazine 2 is a free blogger template custom design with 1 Right Sidebar, 3 Column, Black, Blogger, Fixed, Gallery, Magazine, News, Sport, White, and you can download Sporty Magazine 2 blogspot template for free only in ZoomTemplate.

2 komentar:

  1. maaf mas klo bisa yg lebih bagus sedikit ya

    BalasHapus
  2. apanya mas?

    templatenya ta?

    ya saya carikan lagi nanti.

    BalasHapus

Semua umpan balik saya hargai dan saya akan membalas pertanyaan yang menyangkut artikel di Blog ini sesegera mungkin.

1. Komentar SPAM akan dihapus segera setelah saya review
2. Pastikan untuk "Berlangganan Lewat Email" untuk membangun kreatifitas blog ini
3. Jika Anda memiliki masalah cek dulu komentar, mungkin Anda akan menemukan solusi di sana.
4. Jangan Tambah Link ke tubuh komentar Anda karena saya memakai system link exchange
5. Dilarang menyebarluaskan artikel tanpa persetujuan dari saya.
6. Bergabung dengan kami untuk menjadi member ► | JOIN TO MEMBER BLOG | Dan mendapat fasilitas penuh