14 Mar 2012

Hack Facebook with Social Engineering Toolkit |ZI|Share

1st open SET-social eningering toolkit

Select from the menu:

1. Spear-Phishing Attack Vectors
2. Website Attack Vectors
3. Infectious Media Generator
4. Create a Payload and Listener
5. Mass Mailer Attack
6. Teensy USB HID Attack Vector
7. SMS Spoofing Attack Vector
8. Wireless Access Point Attack Vector
9. Third Party Modules
10. Update the Metasploit Framework
11. Update the Social-Engineer Toolkit
12. Help, Credits, and About
13. Exit the Social-Engineer Toolkit

2-websites atack vectors
Site Cloner



enter the Code:  http://www.facebook.com


Now type ifconfig


when open and send a link to the victim when she went out to log in and type in anything that we will write to the terminal


and finally I mistyped it
appears in the terminal



Download for SET-social eningering toolkit

1 komentar:

Semua umpan balik saya hargai dan saya akan membalas pertanyaan yang menyangkut artikel di Blog ini sesegera mungkin.

1. Komentar SPAM akan dihapus segera setelah saya review
2. Pastikan untuk "Berlangganan Lewat Email" untuk membangun kreatifitas blog ini
3. Jika Anda memiliki masalah cek dulu komentar, mungkin Anda akan menemukan solusi di sana.
4. Jangan Tambah Link ke tubuh komentar Anda karena saya memakai system link exchange
5. Dilarang menyebarluaskan artikel tanpa persetujuan dari saya.
6. Bergabung dengan kami untuk menjadi member ► | JOIN TO MEMBER BLOG | Dan mendapat fasilitas penuh